Työharjoittelun loppu ja kesäloman alku näkyvät jo horisontissa.
Aika Nordealla on mennyt todella nopeasti, ehkä jopa liian nopeasti. Harmittaa
lähteä Nordeasta, juuri kun on päässyt kunnolla vauhtiin.
Työtehtäväni ovat pysyneet samoina. Olen edelleen yläkerran
asiakasneuvoja, ja uskallan väittää, että kohtaan konttorissa eniten asiakkaita
työpäivän aikana. Minun kauttani kulkee päivittäin noin 100 asiakasta, joka
tarkoittaa sitä, että kolmessa kuukaudessa asiakaskohtaamisia tulee yli 7 000.
Vaikka olen oppinut paljon, on silti vielä runsaasti uutta opittavaa.
Mielekkäin asia työpaikalla on ehdottomasti muut työkaverit.
Päivät kuluvat todella nopeasti heidän kanssaan, oli asiakkaita tai ei. He ovat
olleet tukenani heti alusta lähtien, ja aina saa apua tarvittaessa. Uudet
kesätyöläiset ovat myös olleet mukavia. Olen ollut ikään kuin apuna heidän
perehdytyksessään, sillä he ovat seuranneet vierestä, kun työskentelen
asiakasneuvojana.
Työharjoittelun alussa ajattelin, ettei Nordealla työskentelystä
voi tulla hauskaa. Halusin vain nopeasti hoidettua harjoittelun pois alta. Nyt
tilanne on päinvastoin, en haluaisi lähteä. Vielä on onneksi 24 kokonaista
työpäivää jäljellä. Sen jälkeen on suunnattava kohti uusia haasteita,
hyvästeltävä työkaverit ja jättää Nordea taakse - ainakin toistaiseksi.
Henry Pyyhtiä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti